өзін өзі бағалау
Әкімшілік –басқару құрылымы 2021—2022 оқу жылы
№ | ТАӘ | Лауазымы | Туған жылы | Базалық білімі | Жалпы еңбек өтілі | Мектептегі еңбек өтілі | Әкімшілік басқару курсы | Пән бойынша курс |
1 | Шалкибаева Баглан Наурызкановна | Директор | 29.07.1975 | Жоғары | 32 | 8 | 1 | |
2 | Курманбекова Гульжан Адылқайымовна | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары | 25.02.1982 | Жоғары | 17 | 8 | 2 | 2020 ж |
3 | Супабекова Акмарал Анарбековна | Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары | 13.05.1990 | Жоғары | 20 | 13 | 2 | 2019 ж |
8 | Мамедрзаева Ширин Микаиловна | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | 01.06.1993 | Жоғары | 33 | 8 | 2 | 2018ж |
9 | Ғаппарова Айжан Анарбекқызы | Педагог ұйымдастырушы | 28.04.1998 | Жоғары |
Әкімшілік-басқару қызметкерлерінің даярлау, қайта даярлау және біліктілігін
арттыруы туралы кесте
№ | ТАӘ | Қызметі | Тақырыбы | Білімі | Уақыты | Курстан өткен орны |
1 | Шалкибаева Баглан Наурызкановна | Директор | Жоғары | |||
2 | Курманбекова Гульжан Адылкайымовна | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары | Жоғары | |||
3 | Супабекова Акмарал Анарбековна | Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары | жоғары | |||
4 | Мамедрзаева Ширин Микаиловна | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | жоғары |
Мектептің әдістемелік бірлестік жетекшілерінің сапалық құрамы
№ | Әдістемелік бірлестіктің аты | Әдістемелік мақсаты | ТАӘ | Туған жылы | Базалық білімі | Еңбек өтілі |
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті пән әдістемелік бірлестігі. | Көркем шығармаларды оқуға баули отырып, оқушылардың оқылым дағдысын қалыптасты | Ибраимова Сауле Серикбаевна | 21.02.1981 | Жоғары | 12 |
2 | орыс тілі мен әдебиеті пән әдістемелік бірлестігі. | Орыс тілі сабағында функционалдық сауаттылықты арттыру жолдары | Жетписбаева Зульфия Перзентбаевна | 29.01.1976 | Жоғары | 22 |
3 | ағылшын тілі пән әдістемелік бірлестігі. | Оқушылардың функционалды сауаттылығын қалыптастыру мақсатында, айтылым мен тыңдалым дағдыларын дамыта отырып, қарым-қатынас жасаудың креативті құзыреттілігін дамыту | Бекетова Майра Камалқызы | 30.04.1965 | Жоғары | 32 |
4 | «МИФ» математика, информатика және физика пәндері әдістемелік бірлестігі. | Оқушылардың функционалдық сауаттылығын және жаратылыстану ғылымдарындағы құзырлылығының қалыптасу дәрежесінің жоғары болуына ықпал жасау. | Умбеталиева Анель Балаевна | 03.12.1977 | Жоғары | 14 |
5 | химия, биология, география пәндері әдістемелік бірлестігі. | Оқушылардың пәндік дағдыларын қалыптастыру мақсатында мұғалімдердің бірлескен кәсіби жұмысы арқылы білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту. | Адият Мақсат | 24.08.1979 | Жоғары | 23 |
6 | тарих, құқық және дінтану пәндері әдістемелік бірлестігі | Қазақстан тарихы пәніне оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру | Тугелбаева Эльмира Байсериковна | 10.01.1982 | Жоғары | 12 |
8 | дене шынықтыру және АӘД пәндері әдістемелік бірлестігі | Сабақта жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушыларды жан-жақты дамуын және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қалыптастыру» | Сабден Дастан Айдарханұлы | 26.08.1993 | Жоғары | 5 |
9 | көркем еңбек, музыка пәндері бірлестігі | . Оқушыны сыни тұрғыдан ойландыру арқылы өз бетінше шығармашылығын дамытуға бағыттау, дарынды және талантты тұлға қалыптастыру. | Кебекова Гулнар Сламовна | 22.04.1969 | Жоғары | 24 |
10 | бастауыш сынып мұғалімдерінің бірлестігі. | «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда, интербелсенді әдістердің тиімділігі» | Ажибекова Жанаркуль Урынбасаровна | Ажибекова Жанаркуль Урынбасаровна | Жоғары | 11 |
Мектеп ұжымы жылдық даму жоспары бойынша жұмыс жасады. Даму жоспарымен мектеп тренерлері, деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің «Жаңашыл ұстаздар», шығармашылықпен жұмыс жасайтын «Шебер ұстаздар», «Жас маман» тобы бірлескен жұмыс атқарды. Олар біріге отырып, LS сабақты зерттеу жұмыстарын жүргізіп, оқушылардың бойында құзыретті тұлға қалыптастыруды және білім алуға деген құштарлықтарын арттыруды жүзеге асырды.. Мектеп тренерлері коучингтер, шебер сыныптар, оқыту семинарларын, тренингтер өткізу арқылы әдістемелік көмек көрсетті. Үш айналымда сабақтар өткізіліп, талданды. Ұсыныс пікірлер айтылып, кедергілерді жою мақсатында шаралар жүзеге асырылды.
Мектепте 4 б сыныбында зерттеу сабақтары(Lesson study) жүргізілді. Біз осы сыныпты алған себебіміз : тоқсан қорытындысы бойынша сынып сапасы төмен. Сабақта түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып сынып сапасын көтеруге болама деген мақсаптпен осы сыныпты алдық. Зерттеу тақырыбы : Әдіс –тәсілдердің мүмкіндіктерін пайдалана отырып оқушылардың білім сапасын қалай жақсарта аламыз?
Lesson study- мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған,сабақтағы іс-әрекетті зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Lesson study зерттеу сабақтары 3 циклден тұрады. 1цикл өткен 2020-2021оқу жылында басталып, сабақ онлайн форматқа өткеннен кейін ары қарай созылған.Осы 2021-2022 оқу жылында зерттеу сабақтардың 2 циклын бастадық. 4 б сынып зерттеуге алынған сынып . Сынып жетекшісі- Сандибаева Э. Зерттелетін оқушылар :
А деңгей( жоғары)- Серікқызы Аруна
В деңгей( орташа)- Қайыпназар Жайна
С деңгей (төмен)- Рашид Ербол
Зерттеу сабақтары 3 пәннен- қазақ тілі, орыс тілі және ағылшын тілі пәндерінен жүргізіледі. Сабақ барысында үш пән мұғалімі бір әдіс-тәсілді алып сол бойынша сабақ жүргізеді. Пән мұғалімдері Study stack платформасын қолданып сабақ өтті. Study stack платформасында түрлі әдіс-тәсілдер бар. Сол әдіс-тәсілдің бірі- флеш карта.
Қазақ тілі сабағынан Сандибаева Эльмира апай «Атау септік» атты зерттеу сабағын өтті. Сабақ барысында флеш карта әдісін қолданып түрлі тапсырмалар оқушыларға ұсынылды. Сабақ барысында 3 деңгей оқушыларының іс-әрекеттері бақыланды. А және В деңгей оқушылары тапсырмаларды орындап отырды. С деңгейде оқушы тапсырманы түсінбей қалды.
Екінші зерттеу сабағы орыс тілі сабағынан болды. Абдрахманова Жанна апай « Алдар Косе- народный герой» атты зерттеу сабағын өтті.Сабақта С деңгейдегі оқушы- Рашид Ербол болған жоқ.Сабақ барысында А деңгейдегі оқушы өте жақсы белсенділік танытты. В деңгейдегі оқушы тек қана сұрақ қойсаң ғана жауап беріп отырды, өз бетінше сабаққа араласқан жоқ.
Үшінші зерттеу сабағы ағылшын тілінен өтті. Пән мұғалімі Тұрған Айгерім «What can animals do?» атты тақырыбында сабақ өтті. Сабақ барысында үш деңгейдегі оқушы да болды. Әртүрлі тапсырманы қызығушылықпен орындап отырды. Мұғалім оқушыларды қызықтыра алды. Сабақ барысында А және В деңгей оқушылары тапсырмаларға қызығушылықпен қарап, орындады. С деңгейіндегі оқушы назардан тыс қалып қойды .
«Балдырған» бастауыш мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі.
Әдістемелік бірлестік мақсаты:
- мұғалімдердің пән бойынша кәсіби білімін дамыту және сабақтың түрлендіріліп өтуін бақылау;
- мұғалімдер мен оқушылардың білім платформаларын қолдану білігін функционалды сауаттылықты арттыруға бағыттау;
- педагогтардың өз білімін қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістерге сай жетілдіруін қадағалау;
- оқушының бойында шығармашылық пен инновациялық қызметке деген қажеттілікті қалыптастыруға ықпал ету, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.;
- оқушы мен мұғалім арасында серіктестік қарым-қатынас орнату, оқытудағы басқару мен көшбасшылықты дамыту;
- сабақтағы әдіс-тәсілдерді оқушының өз бетінше білім алуына бағыттау және теориялық білімін өмірде қолдана білуге бағыттау;
2021-2022 оқу жылының әдістеме бірлестігігінің сапалық құрамы
№№№ | Аты, жөні, тегі | Білімі | Бітірген оқу орны(толық) бітірген жылы | Мамандығы | оқыту тілі | Пед өтілі | Санаты, өткен жылы |
1 | Абдрахманова Жанна | жоғары | Қазақ қыздар мемлекеттік институты 2003ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 27жыл | Педагог- |
2 | Ажибекова Жанаркуль | жоғары | Алматы үздіксіз білім беру университеті 2010 | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 10жыл | Педагог- |
3 | Елтаева Ұлжан | жоғары | Евразия Технологиялық Университет 2015ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 5 жыл | Педагог- |
4 | Жалилова Еркинай | жоғары | Қазақ қыздар мемлекеттік институты 2009ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 23жыл | Педагог - |
5 | Жақсылықова Тұрсынай | жоғары | Тараз мемлекеттік университеті 2021ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 6жыл | Педагог- |
6 | Малибекова Ардақ | жоғары | Алматы үздіксіз білім беру университеті 2010ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 24жыл | Педагог- |
7 | Сарман Раушан | жоғары | Тараз мемлекеттік университеті 2020 ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 6жыл | Педагог- |
8 | Сандибаева Эльмира | жоғары | Тараз мемлекеттік университеті 2014 ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 3жыл | Педагог- |
9 | Түркістан Мейрамгүл | жоғары | Қазақ қыздар мемлекеттік институты 2012ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 17жыл | Педагог- |
10 | Шалдыбаева Алия | жоғары | Тараз гуманитарлық университеті 2016ж | Бастауыш сынып мұғалімі | қазақша | 7жыл | Педагог- |
11 | Жиенбаева Әсем | жоғары | Тараз мемлекеттік университеті 2017ж | Мектепалды даярлық тәрбиешісі | қазақша | жыл | Педагог- |
Мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуы
№ | Мұғалім аты- жөні | Сайыс тақырыбы | Нәтижесі | Мерзімі |
1 | Абдрахманова Жанна | 1.«Сайра бұлбұл»Республикалық Көркем сөз байқауы 3. «Жаңа ғасыр таланттары»республикалық байқау 3. «Пони» Халықаралық байқауының жеңімпаздарын сапалы дайындаған үшін. 4. Облыстық «Ұстаз шапағаты» республикалық мақала жариялағаны үшін | Алғыс хат Диплом Алғыс хат | 2020 2020 2021 2021 |
2 | Ажибекова Жанаркуль | 1. «Пони» Халықаралық байқауының жеңімпаздарын сапалы дайындаған үшін. 2.Республикалық «Сайра бұлбұл» жыр-күй байқауы 3. «ҚР Дарынды оқушылардың алтын кітабы»атты республикалық байқау 5.Аудандық Білім берудегі жетістіктері және кәсіби шеберлігі үшін | Диплом Алғыс хат Алғыс хат ІІ дәрежелі Диплом Құрмет грамотасы | 2020 2021 2020 2022 |
3. | Елтаева Ұлжан | 1.Республикалық интернет олимпиада | І І дәрежелі Диплом | 2020 |
4. | Жалилова Еркинай | 1. Республикалық КИО интернет олимпиадасы 2.«Пони» Халықаралық байқауының жеңімпаздарын сапалы дайындаған үшін. | І Дәрежелі диплом | 2020 |
5. | Жақсылықова Тұрсынай | 1«Пони» Халықаралық байқауының жеңімпаздарын сапалы дайындаған үшін 2.Ұстаз тілегі» республикалықБлиц-турнирі | Құрмет грамотасы 1орын Алғыс хат | 2020 2020 2020 |
6. | Малибекова Ардақ | 1.Республикалық КИО интернет олимпиадасы 3. Аудандық Білім берудегі жетістіктері және кәсіби шеберлігі үшін | І дәрежелі Диплом Алғыс хат Құрмет грамотасы | 2020 2020 2022 |
7. | Сарман Раушан | 1. «Пони» Халықаралық байқауының жеңімпаздарын сапалы дайындаған үшін | І дәрежелі диплом | 2020 |
8. | Сандибаева Эльмира | 1. Республикалық КИО интернет олимпиадасы | ІІДәрежелі диплом ІДәрежелі диплом | 2021 |
9. | Түркістан Мейрамгүл | 1.Республикалық « Жаңа ғасыр таланттары» республикалық байқау көркем сөз жанры | ІІ Дәрежелі диплом | 2020 |
10 | Шалдыбаева Алия | 1. Республикалық КИО интернет олимпиадасы | ІІДәрежелі диплом ІДәрежелі диплом | 2020 |
11 | Жиенбаева Әсем | «Мен зерттеушімін» атты байқауға мектепалды даярлық тобының балаларын даярлағаны үшін | ІІІ Дәрежелі диплом | 2022 |
Пән олимпиадасы, са | 20-2021 | 2021-2022 |
Аудандық пән олимпиадасы | 1 | 1 |
Облыстық пән олимпиадасы | ||
«Ақбота» интеллектуалдық марафон жүлдегері | 10 | 12 |
Республикалық Ұлттық интернет олимпиада Qaztezt.kz | 2 | |
Ұлттық Интернет Олимпиадасы | 1 | 3 |
Республикалық Ұлттық интернет олимпиада «NIO.kz | 8 | 5 |
Аудандық "Дарынды балалар- Қазақстанның болашағы" | 2 | 1 |
«ЗЕРДЕ» ғылыми жоба жарысы | 1 | 3 |
«Дарын» Республикалық Ғылыми практикалық орталық Жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың республикалық онлайн олимпиадасы | 4 | 5 |
Республикалық «Алаш ардақтысы» көркем сөз оқу шеберлігі | 4 | 3 |
Аудандық Абай оқулары |
«Лингва» Ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі.
Әдістемелік бірлестік мақсаты:
- мұғалімдердің пән бойынша кәсіби білімін дамыту және сабақтың түрлендіріліп өтуін бақылау;
- мұғалімдер мен оқушылардың білім платформаларын қолдану білігін функционалды сауаттылықты арттыруға бағыттау;
- педагогтардың өз білімін қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістерге сай жетілдіруін қадағалау;
- оқушының бойында шығармашылық пен инновациялық қызметке деген қажеттілікті қалыптастыруға ықпал ету, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.;
- оқушы мен мұғалім арасында серіктестік қарым-қатынас орнату, оқытудағы басқару мен көшбасшылықты дамыту;
- сабақтағы әдіс-тәсілдерді оқушының өз бетінше білім алуына бағыттау және теориялық білімін өмірде қолдана білуге бағыттау;
2021-2022 оқу жылының әдістеме бірлестігігінің сапалық құрамы
№ | Аты, жөні, тегі | Білімі | Бітірген оқу орны(толық) бітірген жылы | Мамандығы | оқыту тілі | cnfПед өcтілі | Санаты, өткен жылы |
1 | Бекетова Майра | жоғары | Нөкіс мемлекетік Университеті Романо Герман Факултеті Ағылшын тілі | қазақша | 33 жыл | Жоғары | |
2 | Жухан Ақгул | жоғары | ҚМҚПИ 2004 жЖБ№0457216 | қазақша | жыл | Педагог-сарапшы.2020 ж | |
3 | Бөлегенова Айдана | орта | Қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогикалық колледж№1 | қазақша | 7жыл | Педагог- | |
4 | Елемесова Асия | жоғары | Алматы УниверситетіЖБ –Б№1516129.30.05.2019 | қазақша | 3 жыл | - | |
5 | Турған Айгерим | жоғары | Шымкент Гуманитарлық техникалық Университеті | қазақша | 3жыл | - |
Мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуы
№ | Мұғалім аты- жөні | Сайыс тақырыбы | Нәтижесі | Мерзімі |
1 | Бекетова Майра Камаловна | Зерде ғылыми жоба жумысы 6 б сынып оқушым аудан бойынша 1 орын Көбеген Жанель. Ұстаз тілегі Блиц турнир жеңімпазы Нүрбақыт Құралай 3 орын. Жамбыл ауданы әкімінен Алғыс хат . Edu stream вебинарға қатысып сертификат Ұстаз Шапағаты журналға . Шетел журналнан .Аудандық.Областық.Республикалық.Халықаралық жетістіктер | Алғыс хат. Диплом .Алғыс хат .Сертификат.Алғыс хат.Сертификат.Алғыс хат Сертификат.Алғыс хат сертификат | |
2 | Жухан Ақгул | Зерде ғылыми жоба бойынша оқушысы1 орын алды 2 сынып Баянбек А Жамбыл ауданы әкімінен Алғыс хат.Ұстаз Шапағаты журналға мақаласы .шығып Аудандық.Областық.Республикалық.Халықаралық жетістіктер | Алғыс хат.Алғыс хат.Сертификат.Диплом.Алғыс хат.Сертификат.Дипломдар.Сертификаттар.Алғыс хаттар | |
3. | Елемесова Асия | Ұстаз Тілегі журнал | Алғыс хат.Сертификат | |
4. | Бөлегенова Айдана | Ұстаз Тілегі журнал | Алғыс хат.Сертификат | |
5. | Турған Айгерим | Ұстаз тілегі журнал | Алғыс хат. Сертификат |
2021-2022 оқу жылының «Лингва» орыс тілі және әдебиетіәдістеме бірлестігігінің сапалық құрамы
№ | Аты, жөні, тегі | Білімі | Бітірген оқу орны(толық) бітірген жылы | Мамандығы | оқыту тілі | Пед өтілі | Санаты, өткен жылы |
1 | Жетписбаева Зульфия Перзентбаевна | жоғары | Нөкіс қаласы.Ажинияз атындағы Нөкіс педагогикалық институты ж. | орыс тілі мен әдебиеті | орысша | 24 жыл | Педагог- |
2 | Бощегулова Гулмира Наукановна | жоғары | Алматы қаласы. Қазақ қыздар мемлекеттік институты 1998 ж | орыс тілі мен әдебиеті | орысша | 12 жыл | |
3 |
| жоғары | 1988 ж | орыс тілі мен әдебиеті | орысша | 1 жыл |
Мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуы
№ | Мұғалім аты- жөні | Сайыс тақырыбы | Нәтижесі | Мерзімі |
1 | Жетписбаева Зульфия Перзентбаевна |
| Диплом | 2021 |
2 | Бощегулова Гулмира Наукановна | 1. Аудандық мұғалімдер арасындағы олимпиада 3 орын | Грамота | 2021 |
3. | Байгелова Акбаян Бакиретовна | 1.Республикалық қашықтықтан өткізілетін олимпиадалар орталығы 1 орын Серикжан Саян 7 сынып 2. .Республикалық қашықтықтан өткізілетін олимпиадалар орталығы Байгелова Акбаян | Грамота | 2022 |
Тарих пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі.
Әдістемелік бірлестік мақсаты:
- мұғалімдердің пән бойынша кәсіби білімін дамыту және сабақтың түрлендіріліп өтуін бақылау;
- мұғалімдер мен оқушылардың білім платформаларын қолдану білігін функционалды сауаттылықты арттыруға бағыттау;
- педагогтардың өз білімін қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістерге сай жетілдіруін қадағалау;
- оқушының бойында шығармашылық пен инновациялық қызметке деген қажеттілікті қалыптастыруға ықпал ету, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.;
- оқушы мен мұғалім арасында серіктестік қарым-қатынас орнату, оқытудағы басқару мен көшбасшылықты дамыту;
- сабақтағы әдіс-тәсілдерді оқушының өз бетінше білім алуына бағыттау және теориялық білімін өмірде қолдана білуге бағыттау;
2021-2022 оқу жылының әдістеме бірлестігігінің сапалық құрамы
№ | Аты, жөні, тегі | Білімі | Бітірген оқу орны(толық) бітірген жылы | Мамандығы | оқыту тілі | Пед өтілі | Санаты, өткен жылы |
1 | Ертисова Светлана Толеновна | жоғары | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | Тарих және география | қазақша | 20 жыл | Педагог- |
2 | Тугелбаева Эльмира Байсериковна | жоғары | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | Тарих және география | қазақша | 17 жыл | Педагог- |
2 | Рысбекова Айдана Дүйсенқызы | жоғары | Аймақтық әлеуметтік инавациялық университет | Тарих пәні | қазақша | 6 жыл | Санатсыз |
3Мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуы
Мұғалім аты- жөні | Сайыс тақырыбы | Нәтижесі | Мерзімі | |
1 | ЕртисоваСветлана Толеновна |
| Мақтау грамотасы Құрмет грамотасы Сертификат Диплом ІІ дәрежелі Диплом Алғыс хат Сентификат | 2019
2020 2020 2021 2020 2021 2022 |
2 | Тугелбаева Эльмира Байсериковна | 1.«Тарих мұғалімдерінің пәндік құзретін дамыту» біліктілік арттыру курсы. 2. «Функционалдық сауаттылық бойынша халықаралық тәжірибелер мен тапсырма үлгілері, құрастыру жолдары» тақырыбында курс 3. Алматы облыстық білім басқармасы «Ахмет Байтұрсынұлы –ұлт ұстазы» баяндама. 4. Қазақстан Республикасы білім және ғылым минитірлігі. «Тарих ата» республикалық қашықтық олимпиадасына қатыстаны үшін | Педагогикалық шеберлік орталығы Сертификат Сертификат Сертификат Сертификат | 2021ж 2022ж 2022ж 2022ж |
Математика, информатика және физика пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі
Әдістемелік бірлестік мақсаты:
- мұғалімдердің пән бойынша кәсіби білімін дамыту және сабақтың түрлендіріліп өтуін бақылау;
- мұғалімдер мен оқушылардың білім платформаларын қолдану білігін функционалды сауаттылықты арттыруға бағыттау;
- педагогтардың өз білімін қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістерге сай жетілдіруін қадағалау;
- оқушының бойында шығармашылық пен инновациялық қызметке деген қажеттілікті қалыптастыруға ықпал ету, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.;
- оқушы мен мұғалім арасында серіктестік қарым-қатынас орнату, оқытудағы басқару мен көшбасшылықты дамыту;
- сабақтағы әдіс-тәсілдерді оқушының өз бетінше білім алуына бағыттау және теориялық білімін өмірде қолдана білуге бағыттау;
2021-2022 оқу жылының әдістемелік бірлестігінің сапалық құрамы
№ | Аты, жөні, тегі | Білімі | Бітірген оқу орны(толық) бітірген жылы | Мамандығы | оқыту тілі | Пед өтілі | Санаты, өткен жылы |
1 | Умбеталиева Анель Балаевна | жоғары | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті | Математика | қазақша | 12 жыл | Бірінші 2017 ж. |
2 | Каракулова Марина Сыражатдинқызы | жоғары | Тараз мемлекеттік педагогикалық институты | Информатика | қазақша | 11 жыл | Педагог-сарапшы 2019 ж. |
3 | Қосынбек Саяш | жоғары | Әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті | Математика | қазақша | 3 жыл | Санатсыз |
4 | Абдимомунова Асем Шарипхановна | жоғары | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті | Физика | қазақша | 0 | Санатсыз |
5 | Абилашов Нурлан Бахтыгалиевич | жоғары | «Алматы» университеті | Информатика | қазақша | 0 | Санатсыз |
3 Мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуы
Мұғалім аты- жөні | Сайыс тақырыбы | Нәтижесі | Мерзімі | |
1 | Умбеталиева Анель Балаевна |
жүлдегері
| Педагогикалық шеберлік орталығы Сертификат Педагогикалық шеберлік орталығы Сертификат Педагогикалық шеберлік орталығы Сертификат Сертификат ІІ дәрежелі диплом Сертификат Педагогикалық шеберлік орталығы Сертификат | 2020 ж. 2021 ж. 2021 ж. 2020 ж. 2020 ж. 2021 ж. 2022 ж. |
2 | Қосынбек Саяш | Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша семинар-практикум | Педагогикалық шеберлік орталығы Сертификат |
мпиадасы, са | 20-2021 | 2021-2022 |
Аудандық пән олимпиадасы | 1 | |
Облыстық пән олимпиадасы | 0 | |
Республикалық QAZAQ MATH OLYMPIAD | 7 |
Мектепте «Жас мамандар» мектебі құрылған. Жас мамандарға тәлімгерлер бекітіліп, жұмыс жоспары құрастырылып, бекітілген және отырыстар өткізіліп, хаттамаға тіркелген. Жас мамандардың жалпы саны – 7 . Олардың ішінде –5 жас маман жаңадан келген. «Жас мамандар» мектебінің жетекшісі Т.Жаксылыкова . Мақсаты: педагогикалық шеберлікті арттыру ,жас мамандарды ұжымдық ортаға бейімдеу; әдістемелік көмек көрсету және жеке шығармашылық қызметін қалыптастыру; өзара-сабаққа қатысу арқылы сабақ беру әдісін жетілдіру. Міндеттері: жас мұғалімдердің өзін-өзі жетілдіруін қалыптастыру; оқушыларды білім беру мен тәрбиелеуде жаңа түр мен әдістерді қолдануын қалыптастыру; нормативті-құқықтық құжаттармен таныстыру; жаңа оқу жылында жас мамандардың бастапқы қажеттіліктерін анықтау және әдістемелік жұмыстың түрін таңдау. Жұмыс түрі: тәжірибелі ұстаздармен, ашық сабақтар (шеберлік-класс), психологиялық тренингтер; іскерлік ойындар; семинарлар, практикумдар; сауалнама жүргізу сынды жұмыс барысының жолдарын атап өтті. Сонымен қатар, оқу-тәрбие үрдісіндегі нормативтік құжаттармен, әдістемелік нұсқаулықпен таныстыру жұмыстары жүргізілген. Қазіргі таңдағы №130 бұйрық бойынша жазылатын қысқа мерзімді сабақ жоспарын көрсетіп, таныстырылған.. Әр жас маман үшін тәжірибелі ұстаз бекітілген. Әдістеме бірлестік жетекшілері жас мамандармен және жаңадан келген мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетеді. Жас мамандармен ұлағатты ұстаз арасындағы сабақтастық мектебіміздің жыл бойына қаланып келе жатқан дәстүр қалыптасқан. Біршама педагогтардың жоғары сапалы сабақтары, білім сапасының жоғарылауы, пәнге деген, мектепке деген қызығушылықтың артуы жұмыстың жүйелі түрде жүргізіліп келе жатқанын байқатады.. Бейімделу барысында маман белгілі бір іс-әрекет мазмұнын меңгереді. Мұндай процестің нәтижесі тұлға мен іс-әрекеттік бұзылмайтын бірлігі болып табылады және ол бейімделу процесінің факторларын құрайды.
Жас маманың жаңа жұмыс орнына бейімделуіне келесі факторлар әсер етеді: жас маманның дайындығы, құндылықтар жүйесі, топпен қатынас, жұмыс туралы ақпарат алу, танымдық іс әрекетін реттеуі, өмірлік жоспарымен қызығушылығы, мотиві, құндылық бағдарлардың басым болатын түрі, ұмтылысы, өзіндік бағалауы, мінез — құлқын саналы басқара алуы, сонымен қоса бейімделу кезінде еңбек іс- әрекетінің негізгі ерекшеліктерімен жаңа топпен қатынас жасауын және үйреніспеген дағдыларын анықтайды. 2020-2021 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінің жылдық жоспары жылдық жоспарына сәйкес жас мамандар мектебі өз жұмысын бастады. Мақсаты: жас мамандарға әдістемелік көмек беру және озат тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатыстыру, педагогикалық-психологиялық тұрғыдан креативті ойлау қабілеттерін арттыру.Басымдықтары: Мұғалімнің кәсіби шеберлігін жетілдіре отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру, дарынды оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу. Мұғалімдердің әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануда тәжірибесін арттырып, сабақта функционалды сауаттылығын арттыру жұмыстарын қалыптастыру болды. Оқу жылының аяғында төмендегідей нәтижелерге жетіп, кедергілер анықталды. Бірлестік мұғалімдері өзара тәжірибе алмасу және оқу бағдарламасындағы биылғы өзгерістер мен енгізулерді білу мақсатында мектепішілік, аудандық, облыстық вебинарларға, конференцияларға қатысып, белсене араласып келді. Жас мамандардың тәжірибе алмасу алаңдарына қатысып, өздерінің біліктіліктерін көтерді.
«Ізденіс» жас мамандар тобының «Жарқын болашақ иесі Жас мамандар!» тақырыбындағы апталығы 25-29 сәуір күндері аралығында өткізілді. Жыл басында бекітілген 3 жылға дейінгі еңбек өтілі бар жас мамандардың саны 9 болатын. Апталыққа 9 жас маман қатысты.
1. Тұрған Айгерім – ағылшын пән мұғалімі
2. Оспанбекова Камшат – орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
3. Мырзахмет Шырайлым- педагог психолог
4. Гаппарова Айжан- педагог организатор
5. Абдимомунова Асем- физика пән мұғалімі
6. Қызырәлі Гүлдана – биология пән мұғалімі
7 Абилашов Нурлан.– инфарматика пәнінің мұғалімі
8. Жумабаев Нурдаулет - дене шынықтыру
9. Иманәлі Асанәлі - дене шынықтыру
Апталықтың ашылу салтанаты 25 сәуір күні сағат 12 де АКТ зал өткізілді. Апталықтың жоспары мен қатысушы жас мамандармен таныстырылып өтілді. «Менің шығармашылық қоржыным» атты жас мамандардың жинақтаған әдістемелік жұмыстары мен жинақтары көрме ретінде қойылды.
26 сәуір күні 2 сабақта Оспанбекова Камшат 5 «б» сыныбында әдебиеттік оқу «Шығарманың композициясы» тақырыбында ашық сабағын өтті. «Жылы лебіз» айтып, оқушылар санау арқылы топқа біріктірілді. Үй жұмысын «Жедел жауап» әдісі арқылы сұрап, оқушыларға дыбыстардың қасиеттерін үш тілде айтып, қайталады. Ұжымдық жұмыстан бұрын жануарлардың «дауыстары» жазылған бейнежазба тыңдалып,сұрақтар қою арқылы пысықталды. Жұптық жұмыс фигуралар арқылы бағаланса, топтық жұмыс шапалақтау арқылы бағаланды. Жеке жұмысқа сәйкестендіру тестін берді. Рефлекcия «Таңдау» кестесін толтыру арқылы жүргізілді.
26 сәуір күні 3 сабақта Мырзахмет Шырай педагог-психолог 4 «А» сынып оқушыларымен «Достық» тренингі өткізді. Өрмекші әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдірді.
26 сәуір күні сағат 12-де БП Ұлттық идеологияға айналуы тиіс ұранды көрсетеді.
БП Қоғам игілігі үшін жұмыс істеуге деген ықыласы мен қабілеті атты Дебат өткізді.
27 сәуір күні 5 сабақта Абдимомунова Асем физика пәнінен 8 «Б» сыныбына «Линзаның көмегімен кескін алу» тақырыбында ашық сабақ өтті. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Сабақта берілген есептер шығарды.
28 сәуір күні 3 сабақта Қызырәлі Гүлдана биология пәнінен 7 «Ә» «Бактериялардың пішіні» тақырыбында ашық сабақ өтті.
28 сәуір күні 4 сабақта Жумабаев Нурдаулет дене шынықтыру пәнінен 7 «Ә» сынып «Екі топқа бөлініп допты бақылауда ұстауды үйрену» тақырыбында ашық сабақ өтті.
28 сәуір күні 5 сабақта Имәнілі Асанәлі дене шынықтыру пәнінен 3 «Ә» «Ойын белсенділігі процесінде әлеуметтік дағдыларын дамыту Эстафета 4х60м» тақырыбында ашық сабақ өтті.
29 сәуір күні 3 сабақта Тұрған Айгерім ағылшын пән мұғалімі 4 «Ә» «Slow machines» тақырыбында ашық сабақ өтті.
29 сәуір күні 1 сабақта Абилашов Нурлан инфарматика пән мұғалімі 10 «Б» сынып «Жасанды интеллектіні қолдану саласы» тақырыбында ашық сабақ өтті.